کرمانشاه – مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۴ بیش از ۲۶۰۰ شکایت و درخواست مردمی از طریق سامانههای مختلف ثبت، بررسی و پاسخدهی شده است.
کوروش ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارائه گزارشی از عملکرد این مدیریت در نه ماهه نخست سال ۱۴۰۴، اظهار کرد: ارتقای شفافیت، پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان از اولویتهای اصلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بوده و در این راستا، اقدامات گستردهای برای تسریع در رسیدگی به مطالبات مردمی انجام شده است.
وی افزود: در این مدت، از طریق سامانه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور، ۱۳۵ مورد شکایت ثبت شد که پس از بررسیهای کارشناسی، پاسخ نهایی به مراجع ذیربط ارسال گردید.
مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: همچنین ۲۷۳ مورد شکایت مردمی بهصورت مستقیم به مدیریت بازرسی دانشگاه واصل شد که تمامی این موارد پس از ارجاع به کارشناسان، بررسی و اقدامات لازم در خصوص آنها انجام و نتایج به مراجع مربوطه اعلام شد.
ویسی با اشاره به شکایات ارجاعی از سوی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۳۷ مورد شکایت از سوی استانداری به این مدیریت ارجاع شد که همه آنها با دقت بررسی و پاسخدهی شد.
وی در ادامه به عملکرد دانشگاه در سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در نه ماهه نخست سال جاری، ۷۵ درخواست و شکایت از طریق این سامانه ثبت شد که پس از بررسیهای لازم، پاسخها به متقاضیان ارائه گردید.
مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از طریق سامانه دریافت شکایات وبسایت دانشگاه نیز ۲۸ مورد شکایت ثبت شد که علاوه بر بررسی مکتوب، پیگیری تلفنی و ارائه راهنماییهای لازم به متقاضیان در دستور کار قرار گرفت.
ویسی با اشاره به سامانه ملی پاسخگویی دولت (سامد) اظهار کرد: در این مدت، ۱۸۵۳ مورد گزارش و درخواست از طریق سامد دریافت شد که تمامی آنها بررسی و پاسخ داده شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از تقویت نظارت میدانی خبر داد و گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات، ۲۸ مرکز از مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مورد بازدید و پایش قرار گرفت و در خصوص موارد شناساییشده، تصمیمات اصلاحی و مدیریتی لازم اتخاذ شد.
مدیر بازرسی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان تأکید کرد: این مدیریت با رویکرد «شفافیت، پاسخگویی و صیانت از حقوق مردم»، رسیدگی دقیق و عادلانه به شکایات و مطالبات شهروندان را از مهمترین مأموریتهای خود میداند و این مسیر با جدیت ادامه خواهد داشت.
کد خبر 6702316
-
سرعت پاسخگویی به شکایات وزارت علوم افزایش یافت
-
بیش از ۵ هزار مطالبه مردمی توسط وزارت علوم بررسی شد
-
شرط دسترسی دانشگاهها به سامانه بازرسی کل کشور اعلام شد
-
قانونمداری و اخلاقمداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
-
ثبت ۷۶۱۸ شکایت درمانی در سامانه ۱۹۰/ بررسی نبود پزشک متخصص
-
افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی خوزستان
-
پیگیری جدی مشکلات اجتماعی شادگان در سفر کمیسیون اجتماعی مجلس
-
ضرورت حفظ مردمی بودن اعتکاف و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن
-
امام جمعه میامی: «بصیرت» سلاحی برای دفاع از نظام اسلامی است
-
ساماندهی ورودی و خروجی بلوار دهمجنون در محله آقاجان
-
جعفرزاده: حمایت از سوادآموزان نیاز راهبردی برای امنیت فرهنگی کشور است
-
ابراهیمیفرد: بصیرت و ولایتمداری رمز عبور از توطئههای دشمن است
-
استاندار کرمانشاه بر تسریع راهاندازی شهربازی فانفار تأکید کرد
-
روشن تن: بصیرت؛ سلاح ملت ایران در جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن است
-
رسیدگی به بیش از ۲۶۰۰ شکایت مردمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
-
سلامت مغز با عملکرد کلیهها مرتبط است
-
ورود سامانه بارشی به کشور؛ بارش برف و کولاک در راه است
-
حکمی: بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می گیرد
-
کمربند جنوبی تهران در وضعیت قرمز؛ کارگروه اضطرار تشکیل میشود؟
-
جزئیات قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲/ زمان فینال مشخص شد
-
ورود سامانه بارشی از یکشنبه به کشور
-
کنسرو ماهی و رب گوجهفرنگی گران شد+جدول قیمت کالاهای اساسی
-
برخورد مرگبار پژو با گاردریل در محور اراک–قم یک فوتی بر جای گذاشت
-
هوای پایتخت همچنان ناسالم برای گروههای حساس
-
روز مهم پرسپولیس برابر تیمِ یک استقلالی/ چرخ تراکتور دوباره می چرخد؟
-
روزنامههای ورزشی پنجشنبه چهارم دی ۱۴۰۴
-
روزنامههای اقتصادی پنجشنبه چهارم دی ۱۴۰۴
-
روزنامههای صبح پنجشنبه چهارم دی ۱۴۰۴
- پخش عمده موبایل مشهد
- مانتو
- تور شفق قطبی
- تعمیر کامپیوتر تهران
- ایمپلنت دندان
- استعلام شرکت با کد ملی
- آلپاری
- تبلیغات گوگل ادز
- فروش خودرو کارکرده
- خرید دستگاه تصفیه آب
- سرور اچ پی
- خرید دام زنده
- مهرینو
- تهران تایمز
- روزنامه آگاه






نظرات کاربران